Bra blogg?

2010-12-01 @ 21:35:36
Vad gör en blogg bra egentligen? Känns som att det måste ske en förändring i mitt bloggande, hahaha. Egentligen så är ju innebörden av en blogg att man ska skriva vad man har gjort idag osv. Eller?
Vad vill ni se mer av mina kära 12 trogna läsare? Älskar mina fans <3<3<3
Ska jag börja med videoinlägg kanske? Jag och Alfred utmanade oss själva för ett bra tag sen med att göra ett fint videoinlägg till min blogg, lyckades vi? Nej. Vi fick göra omtagningar typ 25 miljoner gånger. Men jag kan göra ett försök om ni nu vill det. Hehe :)
Jaja, men kom med förslag! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

VIEDOINLÄGG:)!!

2010-12-02 @ 07:43:29
Postat av: pia

videoinlägg är alltid kul:D

2010-12-02 @ 19:40:22
Blogg: http://pias.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0