Blow those fucking words out the back of your head

2010-12-17 @ 15:19:44



Tänkte göra en sån här 10 dagars lista
, you know, när man skriver en grej varje jag typ? Men eftersom jag är en ganska otålig person med dåligt tålamod, så klämmer jag in allt på samma inlägg, hoho fyndigt. Here we go.

1 sak som gör dig lycklig:

Tror ni kan klura ut den frågan med era smarta nötskal att det är min pojkvän såklart! Låter lite fel att kalla han för sak, haha whatever. Mina vänner gör mig förstås lycklig också, men alfred är snäppet bättre ;) Han förstår sig på mig, han är precis som jag, han gör mig helt enkelt lycklig. Bara för att han finns där för mig :)

2 saker du absolut inte klarar dig utan en dag:

Min älskade samsung s5230<3<3<3 Det är sjukt hur man kan vara så besatt av en liten jävla beroendeframkallande apparat, att man inte kan klara sig utan den en dag. Sover med den, tar den över allt, den är mitt allt (L) Nja, inte direkt, men nästan! Man blir helt lost and insecure när man inte har den med sig, right?

En annan sak är nog socialt umgänge, hatar att vara ensam. Vill alltid ha någon nära mig, typ som hemma, bara att det är någon hemma, som finns där. Haha låter som en gay nu men, det är sant! Jag hatar, verkligen hatar att vara ensam.

Dina 3 största fobier:

På en solklart förstaplats när det gäller fobier är, FÖTTER. Åh, dom är så sjukt äckliga, speciellt andras. Jag klarar av mina fötter easy, men när det kommer till nån random person så är det så jävla äckligt! Uschaaa.

Kan man säga att senap är en fobi? Det är något jag verkligen inte kan äta, alltså det går inte. Jag får kväljningar och det känns som att jag ska spy, tycker ni jag är fjollig nu? Jaja, tyck det då! But it's true, senap och jag är inte meant to be...

Fjärilar!!! Fyfan va dom är äckliga, får panik när jag ser en. Hehe.

4 saker ni inte visste om mig:

Jag älskar svarta kalamataoliver, sjukt gott :$
Jag kan rapa hela alfabetet (coolt, jag vet)
Jag är jämt och ständigt sugen på choklad, kan vara det bästa som finns.
Jag kan gå ner i brygga från ståendes, väldigt graciöst. Måste ses!!!

5 personer du inte kan klara dig utan:

Alfred
, världens finaste :*
Mamma, helt klart.
Emelie, världens bästa vän <3
Sofie, mitt liv skulle bli så jävla mycke tråkigare utan dig, haha. du äg!
Vickis, underbar helt enkelt!

Ni andra, känn er inte bortglömd. hehe puss<3<3

6 favoritlåtar:

Herregud så svårt att välja! Tar bara mina favvisar just nu.

Long way down - Haste the day
Kiss like this - Her bright skies
Said and done - Blackout
Hey baby drop it to the floor - Pitbull ft. t-pain
An era of treachery - Adept
Blow - Atreyu

7 bloggar du följer:

www.egoinas.se
www.isabelles.nu
www.victoriakarlson.devote.se
www.mariael.devote.se
www.joohani.blogg.se
www.rebeccalindskolds.blogg.se
www.sofiegidlof.bloggplatsen.se

8 saker du gillar:

Clementiner!! Jävla gott alltså.
Att lyssna på hög skrikmusik.
Nagellack.
Peta alfred i örat. Haha, vet att du gillar det med gubben.
Kalamataoliver.
Rita unibrow på folk.
Ta fula bilder underifrån så man får en snygg vinkel på alla hakor och upp i näsan.
Att skriva meningar utan punkter eller andra skiljetecken för det blir så jobbigt för den som läser när man inte hinner ta luft nångång visst är det jobbigt att läsa det här när hehehe ja vad händer ikv då inte så mycket själv då nä inte mycke här heller ojda nu tror alla jag är schizo hejda

9 ord/meningar du använder varje dag.

HAHA SERIÖST?
Kattjävel!
MEN GUD!
Är du dum?
HELVETE!!!!!
Vars fan är min mobil?
Vi börja för 5 minuter sen!!!!
Aa, såg det på facebook.
MEN JAA, JAG ÄR VAKEN!

10 saker du gjort det här året:

Rört en levande fågel i mitt hus.
Träffat Dessie. HAHAHA.
Skrattat så jag inte kan andas. (för många gånger)
Träffat världens bästa person.
Färgat håret orange (av misstag)
Ätit en senapsmacka, nog det värsta jag gjort i hela mitt liv. BLEV TVINGAD!!
Gjort massa mysiga saker med min älskling :$
Lärt mig att begränsa mitt hat. Haha.
Börjat med den här bloggen. Lol.
BADAAAAAT! Frivilligt och ofrivilligt...

Kommentarer
Postat av: alfred

fan gulli du är älski =D<3

2010-12-18 @ 21:42:05

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0