Sofie Gidlöf

2010-12-23 @ 00:30:04
oliver om The opposite of adults:

mer av din kompis sofie, älskar henne. så snygg och omtänksam och attraktiv och gullig och snäll och söt och vacker och kulig och rolig och skojig och underhållande och bara allmänt trevlig

Det var ganska enkelt att lista ut vem "Oliver" var, för det första så hade sofie samma ipadress som "Oliver" och för det andra så är det ingen som beskriver Sofie sådär, förutom hon själv då. Så ja Sofie, din önskan är min lag!

Här är några söta bilder av Sofie Gidlöf:




HAHA sötnos <3<3 Du är så jävla puckad alltså, tur att man har nån som är lik en själv :$ Alla jävla idiotiska saker vi gjort genom åren, alla filmer, haha. Tur att jag har dig vaaa, bezzzzzt friend fooeevvah (L)

Kommentarer
Postat av: vickiiss

dock gillar jag att 5/6 av bilderna var mina och mina och sofies minnen. synd fellegumman<3

2010-12-23 @ 01:11:17
Blogg: http://victoriakarlson.devote.se
Postat av: havsguden

och av någon anledning så var alla de mindre fina bilderna mina och vickis minnen,.,.-.,

men tack för inlägg lav jo< 23

2010-12-23 @ 15:19:03
Blogg: http://havet-ager.com

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0