Exit wounds

2010-11-07 @ 20:35:37
Har sett nu att min statistik stiger! Wehoo! Kanske ska börja blogga mer seriöst och oftare nu? Så varför inte börja här och nu?

Som jag har sagt tidigare så kom alfred till mig förra lördagen, vi såg skräckisar med trevligt sällskap hos sofie den kvällen. Vi har också varit på badhuset (haha), vi har myst massor, gått runt på stan, varit med folk och ja, ba degat. Sen i fredags tog jag och alfie bussen hem till han, och sen idag for jag hem.

Skönt att sitta på en buss i närmare fyra timmar, med nån random fjortis som pratade i telefon konstant. Så här lät det: "MEN GUUUD? SeriÖÖÖÖsT? Omg!!! Sen typ jag ba blablabla sen johan ba blablbalbla asså gud va pinsamt!!!!" Någonting i den stilen. Dessutom hade hon en väldigt irriterande dialekt kan jag också tillägga. 
Men förutom det, och att man fortfarande har ont i arslet så mår jag rätt ok :)

Om man ska sammafatta mitt lov så kan jag väl säga, väldigt mysigt. Väldigt bra.

Och för er som undrar varför jag alltid har låttexter/citat som rubriker, är helt enkelt för att jag aldrig kommer på nån vettig rubrik. Ciao. 


 

Några månader gammal bild :)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0