The girl who destroys

2010-11-13 @ 19:23:03

Har dömt tennis idag, såna här dryga pluttar som inte kan reglerna och har minne som en guldfisk. Tur att jag har hyffsat bra temprament, annars hade det varit godnatt för dom små liven. Efter jag dömt törtennis i två timmar for jag och Emelie in till stan för att hon skulle köpa present till André. Grattis på eran ettårsdag förresten!

Emelies föräldrar skjutsade sedan hem mig och då var det bara att slänga i sig lite mat, sen kom mina efterlängtade kusiner... Två småungar på 6 bast ungefär. Som gillar att strypa varandra, leka dinosaurier och hoppa i soffan. Och dom ska jag vara barnvakt åt nu ikväll, wehooo. Lite för mycket småungar för mig idag tror jag. När dom har farit hem ska jag nog lägga mig i sängen, med en godispåse och se film och ha det mys :) Men nu ska jag gå och se Harry Potter som Oscar och Lucas tjatat om. Otur att jag hatar, verkligen hatar Harry Potter. Vad gör ni andra ikväll? :)



Maria Felicia Persson Müller, herself.


Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Jag är inte lika snygg som Kenza. Jag har större bröst än Blondinbella. Jag sjunger bättre än Paow. Jag provocerar bara med mig själv och inte elakt som Kissie. Jag är smartare än Dessie.

Ja, jag är lite av varje, mig själv och jag vill få människor att tänka till. Jag är inte en slav under dagens skönhetsideal utan vill få fram att alla ska vara nöjda som dom är och ge fan i att vara elaka mot varandra :)

2010-11-13 @ 20:40:17
Blogg: http://carrooouw.se
Postat av: Hanna

sv; aw tack så mkt, du me(:

2010-11-13 @ 20:45:26
Blogg: http://hhannaskattberg.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0