Heeeeey

2010-11-29 @ 16:19:24
Om ni undrar så kan jag konstatera att om man tappar mobilbatteriet till en samsung 5230? Eller vad det nu heter, från trean ner till ljushallen på nola, så överlever batteriet. Och för er som inte vet hur högt det är från trean till ljushallen så kan jag säga att det är hm, ungefär 20 meter kanske? Eller nä, det måste ju vara mer. 25-30? Jaja, whatever. Ville bara få klart för er om ni skulle testa nångång, så funkar det! :)

På bussen igår hem från Skellefteå:
Jag: Emelie, ska du direkt till tennisen nu när vi kommer till Övik eller ska du hem emellan?
Inget svar.
Jag: Höh, Emelie?
Fortfarande inget svar.
Jag: EMELIE!?
Inget svar.
Jag: Alltså Emelie, är du döv?
Emelie börjar skratta.
Emelie: Haha nä det är jag inte.
Jag: Men åh haha, det såg ut som det ju.
Emelie börjar skratta ännu mer.

Och nu kan ni säkert klura ut att jag har varit i Skellefteå i helgen också. Mycket mysigt :) Tur att Emelie skulle till sin pappa den helgen så jag hade någon som underhöll mig på bussresorna.
På lördagen gjorde vi inte speciellt, men på kvällen så fick jag och Affe besök av Emelie, Ludde, Viktor, Grabbe och Marcus. Hm, tror jag fick med alla där. Vi degade ba och bjöds även på fin sång av Grabbe på Lips. Nä, nu ska jag snart fara iväg på träning. Ciaooo!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0