Jag har famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset.

2010-10-13 @ 17:24:48
Hallå där,  det händer inte så mycket i mitt intressanta liv. Det kanske ni märker eftersom jag är inte så bra på att uppdatera den här bloggen. Har massor jag egentligen vill skriva, men det är lite för privat för att dela med mig av det till alla mina fans där ute. Hänger inte ut allt för mycket av mitt privatliv ;) Nästan ingenting faktiskt. Haha 2bad 4 u.

Men jag har en sak jag kan dela med mig, och det är en oerhört vacker bild min vän gjorde till mig. Den är lite.. ja, finner inga ord, men Sofie har ju alltid varit lite speciell och inte som alla andra. Vilket är jättebra, för då är du ju... Äh orkar inte mer nu, här har ni bilden.



Gott med maskar.

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg, allt bra? :)

kram!

2010-10-13 @ 20:25:43
Blogg: http://jjenniferl.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0