Cause boy, you're amazing just the way you are.

2010-09-29 @ 22:34:11

Jag har världens gulligaste pojkvän. Helt klart. För hur många av er har en pojkvän som tar första bästa buss klockan åtta från skellefteå till övik (3 och en halv timme med buss), säger till sina föräldrar att han for på praoen och ska sova hos en kompis i skellefteå (när han egentligen har planerat att sova hos mig), ringer till praoen och säger att han är sjuk, kommer och överraskar en på skolan när man tror att han är på prao i skellefteå? Inte så många, eller hur? Seriöst, jag blev helt chockad när jag mötte han i skolan. Trodde jag drömde eller nått :') Åh, du är bäst älskling. Ville bara dela med mig av det här så ni kan bli lite avis på mig som har den underbaraste pojkvännen i hela världen :)


Kommentarer
Postat av: rebecca

så himla gulligt!!!!!! dör lite

2010-10-09 @ 16:58:58
Blogg: http://rebeccalindskolds.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0