Ordning är till för idioter, genier behärskar kaos.

2010-09-19 @ 16:09:22
Tycker citatet stämmer rätt bra in på mig, för det första så är jag ett geni och för det andra så kan jag behärska kaos (eller?) Och som ni ser så har jag gjort en ny blogg, så ni kan börja stalka mig här istället :) Har inte så mycket att säga faktiskt, så kan ju berätta om min fartfyllda helg.
I fredags hade vi skoljoggen, vilket innebar att vi skulle gå/springa runt höglandssjön (7km typ)... Inte kul. Senare på kvällen var jag med mina kära vänner, Emelie, Sara, Sofie, Emma och Julia. Mysigt värre. Sen igår så for jag till vickis och träffade hon, NEGERJÄVEL! För er som inte vet så har hon varit i Kroatien i en vecka. Och vi gick till östra och köpte godis för att sen se Hannah Montana the movie (L) Spännande helg, verkligen :)
Känner verkligen hur ointressant det här inlägget blev, men det kommer roligare uppdateringar framöver. Så håll utkik gott folk ;) Och förresten, följ min blogg här!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0