You're my sweetest downfall.

2010-09-23 @ 18:08:41

Vilken kanonstart det blev med den hära bloggen. Hm, eller? Har inte direkt varit så aktiv om man säger så. Men jag har faktiskt acceptabla anledningar till det! För det första, min dator tog sitt sista andetag i tisdags, den är nu helt stendöd. Som tur är får vi en dator från skolan, den kommer i oktober nångång. Wehoo! Sen för det andra, har jag verkligen inte haft tid. Jag tränar måndag tisdag och onsdag + så ska jag hinna med läxorna också, desvärre så får vi nästan inga läxor. Eftersom jag går samhälls. Haha.
Sen imorgon blir det myspys med älsklingen min :) Men somsagt, det kommer nog inte bli så bra uppdaterat framöver. Men när jag får tillgång till en dator (sitter på mammas nu) så blir det mer bloggande. Men se det från den positiva sidan, då har ni nått att längta efter! (åh, känner mig som en fjolla)

världens bästa

Världens bästa <3


Kommentarer
Postat av: Viktorfrisk

tack så mycket =)

2010-09-23 @ 22:28:45
Blogg: http://knockout.webblogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0