My mama told me when I was young, we are all born superstars

2011-02-26 @ 12:13:59

Här har ni mig för några sekunder sen.
Sitter och äter käkar frukost i soffan (passar på när ingen ärä hemma) och glor på tvn. Hm, vad händer idag då? Har faktiskt planerat hela min dag idag, (händer typ en gång om året) planerar inte saker allt för ofta. Slöseri med tid, (imo, in my opinion... fult jag vet....)
Jaja, till saken. Om någon timme eller så ska jag lyfta mitt arsle och placera det i bilen mot sofie. Hon fyller ju faktiskt år idag, så ska dit och fika mig fet (måste ju passa på när det är gratis) Känns som att jag sätter varenda mening inom parenteser. Haha. Äh orkar inte skriva nå mer, tjarå.


I'm beautiful in my way, cause god makes no mistakes
I'm on the right track baby, I was born this way


Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0