Världens bästa bloggerska

2011-02-06 @ 20:44:27


Nä, nu har jag fan fått för mycket klagomål på att jag inte bloggar om något intressant!!

Ska skriva ner några läsvärda moments som hänt den här helgen:

Jag har blivit avlurad ca 15 kr av en toalett. Nu får ni faktiskt kalla mig blond.

Alfred råkade skalla mig igår när han försökte kramas, jag fick ingen kram. Utan ett uppsvällt ögonbryn/öga istället. Kärleksfullt.

Jag fick skåda det mest bedorande ansikte också idag på busstationen i Skellefteå. Du vet vem du är gullet ;)

Jag vann 23 miljoner på en trisslott.

Jag har verkligen bloggtorka just nu. Ni kanske märker det. Nu ska jag sova. Jag är världens bästa bloggerska. Sleep tight.


Kommentarer
Postat av: hemlige skelleftebusstation romeo

ditt ansikte var itne då dåligt de heller;);)

2011-02-08 @ 16:48:54

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0