Hemma från skolan

2011-01-31 @ 15:44:05

Ni är nog alla nyfikna på hur det gick för plaskande mongot att simma idag... Det gick över förväntan! Dock skulle vi inte simma.... Vi skulle istället så och trampa vatten i 12 minuter som idioter, tog ganska rejält på benmusklerna kan jag lova!
 Efter det skulle vi flyta i 12 minuter, vilket inte gick så bra för mig eftersom jag har en förmåga att sjunka som en sten. Betyder det att jag borde tänka lite på min vikt? Äh, nu ska jag gå och trycka i mig lite kladdkaka.

Som ni kanske märkt har det börjat blivit lite varmare nu ute, + grader!!!! Och eftersom +grader inte förekommer så ofta här uppe i norrland så jag drog fram skinnjackan för några dagar sen och tänkte, YES ÄNTLIGEN VÅR! Vilket var en inbildning... Och gav mig en lätt förkylning istället, som kommer bryta ut eftersom jag ska envisas med min skinnjacka....


GIMME SUMMERRRRRR


Kommentarer
Postat av: POLIZEI

WEO WEO WEO STAVNINGSPOLISEN!!!!

*inbillning

2011-01-31 @ 16:46:15
Blogg: http://polisenmedvänner.bloggalugntalla.com
Postat av: Märta-Djurens Gudinna

Vilken Lättnad Det Måste Ha Varit Då Du Fick Veta Att Ni Inte Behövde Simma! Jag Tror Ändå Att Du Skulle Ha Klarat Det Galant!

2011-01-31 @ 16:48:08
Blogg: http://märtasfrid.skogen.nu
Postat av: alfred

du bor fortfarande inte i norrland ;D

2011-01-31 @ 17:59:07
Postat av: rebecca

sv. kan nog mycket möjligt vara så

2011-01-31 @ 18:13:10
Blogg: http://rebeccalindskolds.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0