Svaren

2011-01-10 @ 21:41:40
Precis som förväntat kom nästan alla frågor från Sofie och var inte sådär 100 procent seriösa. Men det var väl det jag hade förväntat mig, haha! :D

Vad gör du för att hjälpa utsatta barn i andra länder?
Jag brukar skicka feta vinterjackor till utsatta barn. Speciellt i Afrika, det verkar vara sällsynt där.

Om du var ett djur vilket skulle du då vara?
Om du valt fjäril? Hur tänkte du då? Någon specifik ras?
Jag hade definitivt inte valt fjäril iallafall!!! Jag har en känsla av att du vill att jag ska välja fjäril, eftersom du ställer en följdfråga, om just fjärilar. Och eftersom du känner mig rätt bra Sofie, så vet du att jag hatar verkligen hatar fjärilar. Och jag kan inte så många raser på fjärilar, tyvärr :(

När ska du och alfred skaffa barn?
Jag tror inte vi skulle orka med ett fjärde, vi har tre små knattar som räcker gott!

Vad är ditt bästa minne?
Hm, svårt att välja något. Men några bra är, Stockholm/Uppsala med Emelie!!!, första gången jag träffade och fick mysa med Alfred, alla sommarkvällar osv :)

Vad gillar du att göra mest?
Vara med Alfred såklart!

Har du och alfred haft samlag?
Nä, vi lever i celibat.

Har ni haft oralsex ?
Somsagt, vi lever i celibat, vilket är helt ok!

Vad heter du i andranamn ?
Maria, intressant va?
Vilken är ni favoritfärg ?
Lila, svart.

Vilken är din favoritmat ?
Allt som är onyttigt.

Vem tappade du oskulden med ?
No one, lever i celibat!!!
Hur träffades du och alfred:)?
Undra hur många gånger jag har fått svarat på den här frågan! Haha, nu ska jag berätta så ni slipper fråga mer:D

Emelie, min bästa vän, bor ibland i Skellefteå hos sin pappa, och när hon är där brukar hon umgås med Alfred. Emelie hade visat lite bilder på Alfred för mig, för hon hade ju berättat att hon brukade vara med en kille där. Så jag visste ungefär hur han såg ut, jag tycker han var skitsöt, men berättade ingenting för Emelie hehe.. Och engång runt december 2009 nångång, så skulle Emelie skicka ett sms från min telefon till Alfred, (hon hade inga pengar eller något sånt) Jag brydde mig inte speciellt mycket om det då. Samma kväll såg jag att det var något random nummer på mina senast skickade sms, så då drog jag iväg ett sms och frågade "Hej är det du som är Alfred, Emelies kompis :)?" Fick svar på direkten och sen började vi smsa mer och mer. Efter ett tag började vi prata i telefon också, väldigt mycket. Sen bestämde vi att han skulle komma ner till Övik för att träffa mig och Emelie. Den 19e februari kom han hit. Jag, Emelie, André och Julia skulle hämta upp han på busstationen och sedan vidare till bjästabacken. Jag var jävligt nervös för att träffa han första gången, men var ivrig samtidigt! Vi var nog lite blyga för varandra från början, men det släppte fort. Vi hade så jävla kul den kvällen! Åh gud så söt han var:$ Vi hade bestämt att han skulle sova hos Emelie den kvällen, och komma till mig på lördagmorgon och sova hos mig från lördag till söndag. Vid elva tiden ringde Emelie och väckte mig och sa, "Alfred kommer till dig nu" HAha, shit tänkte jag nice att komma med morgonfrilla och sovkläder när han ska komma till mig! Jaja. Vi hade så mysigt den kvällen. Klickade på direkten :)!

Hur många läsare har du? :) (om dagen)
Runt 60-70 :)

Saknar du syslöjd på gymnasiet?
Saknar du din gamla lärare kanske???
GILLADE DU HENNE? hur mkt på en skala?
Ja saknar det jättemycket :(:(:(:(:(:( Saknar berran (U) Bästa läraren ever... 100000!
Vem är snyggast i din klass? ;; ;; ; man får svara nån i E också. HE HE HE
SARA BOSTÖÖÖÖM<3<<3<3

Kommentarer
Postat av: NÄSA

jag tycker att den sista frågan ska du svara den underbara lisse W otroligt härlig röst

2011-01-25 @ 20:15:03

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0