Varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större

2011-01-25 @ 21:40:35

Hallååååååå där. Har varit och tränat ikväll, vi hade långa intervaller på fysen, jävligt jobbigt... Jag och min kondis alltså... HAHA.

MÅSTE BERÄTTA ATT MITT LIV ÄR FULLÄNDAT!!!:$ Såg/hörde nämligen Olle från idol idag!!! Han var på nolaskolan och skulle sjunga för esteterna, jag, Sara och Sofie smälte in bra som esteter.. Heh. Ååååh gud så bra han var!
Ska packa ner lite saker nu för klassens dag imorgon som spiltreorna håller i. Haha, blir säkert kul. Sen ska jag plugga lite, hörs imorgon! Peaceeee




Kommentarer
Postat av: underbart kattig

NU HA DU SKRIVIT HELT TOKIGT DET ÄR JU SPILTREORNA INTE SPILETTORNA FÖR DET FINNS INGA SPILETTOR!!!!!!!!!

2011-01-26 @ 08:00:48
Blogg: http://spilnolla.blogg.se/
Postat av: fellan herself

OJDÅ SOFIE JA DET BLEV LITE TOKIGT DÄR XDXPXDXP

2011-01-26 @ 08:19:47
Blogg: http://ffelleliciaa.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0