Uträtning av era frågetecken i skallen

2011-03-15 @ 21:05:49

Tänkte ta och svara på några kommentarer jag fått dom senaste dagarna, och eftersom ni var tvungen att kommentera anonymt så kan jag inte svara direkt till er, utan jag gör ett inlägg istället.

I första kommentaren frågade någon om vars jag köpt solbrillorna som jag visade bild på. Dom är köpt på Gina Tricot, men denna typ av brillor finns ju nästan överallt, dom är inte så orginella.

Den andra kommentaren löd såhär: 
är det inte jobbigt att vara så långt ifrån din kille? hur får ni det att fortsätta så bra och stabilt?

Klart att det är jobbigt att vara långt ifrån han, men vi ses ändå väldigt ofta för att ha ett distansförhållande. Och det är egentligen inga stora problem, en 3 och en halv timmes resa sen är jag framme hos han. Ingen big deal liksom. Man måste kunna lita på varandra, det är väldigt viktigt när man bor långt ifrån varandra. Jag och Alfred har varit tillsammans i snart ett år, så jag känner att jag kan lita på han, och han kan lita på mig.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0